2/12-09

Sorry för dålig uppdatering ( jag ska bättra mig Linda!!)
Jag har haft så jädrans mycket att göra och har verkligen inte hunnit.
I helgen så var jag I halmstad  Rc3 och vi köttade pannkaka, vi kämpa för vår coola maskot björne och veronoca som var sjuk! OCH VI TOG OSS TILL FINAL!!!!!!!!! så himla bäst. Man vill bara ha tillbaka samma känsla just då man står och väntar på sista poängen och får besket!! HELT UNDERBART!!

Och nu över till det tråkiggt livet igen, plugg , plugg, plugg och åter igen plugg. Har så himla mycket de sista veckorna. Att man ska lägga allt sammtidigt!!!:@
Men men nu ska jag ta och plugga vidare till mitt underbara matteprov på fredag -.- efter att ha pluggat kultur och idee histiria i 5 timmar!!!!
(Bild på björne kommer senare, när jag orkat lägga in bilderna på datorn...)

Kommentarer
Postat av: lindis

den dagen du har uppdaterat varje dag i en månad, dåå jävlar blre saft och bullkalas @ lindisplace ;)

2009-12-04 @ 17:58:58
Postat av: linda

MIN KOMMENATAR SYNS INTE VAFAN :(((( HOPPAS DU BÖTTRAR DIG DÅ BLIRE BULLKKALAS AT MITT PALCE :D

2009-12-04 @ 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0