17:10

Har inte någon större lust att blogga, men det kan bli ett litet inlägg iaf ;)
Batäme min imorse att jag skulle följa med min bror och ellinor som skulle till barkarby och träna. så kunde jag ta mig en tripp till stinsen.
Så jag och ellinor chillade runt på stinsen i 3 timmar och kom hem med lite iaf;) Mycket trevligt.
Visar sen vad jag köpte ;) Blev iaf en tröja, ett örhänge och två par converse. Dock är båda vita men jag ska byta ena paret mot ett par röda eftersom de inte fanns med vanlig sula -.-
Sen blev det hem och så blev jag sugen på att göra lite pärlpyssel. Så jag gjorde ett armband och en ring som vi ska ge till mammas kompis som vi alldeles strax ska åka och fira ;)
Ha det bra/ Vicky


Några ringar som jag gjorde för ¨några år sedan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0