21:

Kome hem från dansen för ett tag sen. Blev lite dans iaf, kom inte på så mycket men uppvisningsdansen är iaf typ klar;) Och jag ska ´vara med på uppvis ningen XD kul kul!! Man får ju dansa inför folk liksom, det är ju det man tycker är kul :P

Imorgon blire att gå upp tidigt eftersom det blir att jobba-.- Hoppas jag får göra nåt kul så att man inte sitter och döör! Så jag tror nog att jag ska slänga mig in i duschen, måla naglarna och somna bums för jag måste upp kvart i 6 -.- Blää på det! Jag får tänka på pengar så blir ag på lite bättre humör XD haha
Ha det bra imorgon, kommer inte hinna blogga då så hej så länge Puss Vicky

Tidigare idag XD


Kommentarer
Postat av: WENDY

HAHA, så snyggg bild! :)

2010-04-06 @ 10:12:08
URL: http://vendelahedlund.blogg.se/
Postat av: Vishy

haha om den är XD

2010-04-06 @ 16:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0