22:22

Godkvällens!
Har precis lagt mig i min underbara säng, skönt skönt!
Blev lite smått arg idag när jag vile hem fort. Tåget ska då inte funka mella bro och bålsta så dem kastar ut allt folk i Kungsängen och säger att det ska komma ersättningsbussar...men ja tror ni att det kommer någon??
Det kom 1 som rymde typ 40 pers!!! och det var ju faan typ 200 som väntade.
Sen började tydligen tåget funka igen så efter en halvtimma hoppade man på tåget igen. Fick sällskap av sofia och linda, som jag sedan åkte hem med till sofia för att få i mig lite mat och få skjuts ner till träningen.
Förutom det så har väl dagen varit rätt lugn.

Imorgon blire sovmorgon!!!! :D
Mest sita och lyssna och kolla på andra på ala lektioner och sedan åka hem och Bowla.
Alla ledare i Bgk blev bjudna på bowling kväll så det är u ara att passa på när det är gratis :D Sen ä det ju självklart för att massa underbara människor är där också.'
Sen hade jag bestämt att det var dax att hitta på nåt med magganmadde! Får väl se vad det blir??
Nu blire sova! God natt / Vicky

Maggan schteker i min coola skjuts hjälm 8D hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0