Finally!

Då var första dagen på obbet avklarad! Började bra med en blodbläsa på tummen :/
Har setat 8 timmar och kapat kablar och satt olika grejer i ändarana ALLA ÄNDARNA!! och jeg vettefan hur många kablar det är , men jag har bara kommit hälften på 8 timmar intensivt arbete!! Tar en bild på mästervärket nåhin dag ;) ahah
Och blodblåsan fick jag när jag skulle knippsa en en metallgrej så klämde jag tummen ... aja det är svårt att förklara, ont gjorde det iaf:(

Nu blire att äta och sen blire Powernap! Har sjukt ont i huvudet ( beror på att jag druckit typ 1 dl vatten idag) och sn är jag sjukt trött!! och det är träning vid halv 7 så då måste jag vara pigg :) Känner mig som et monster så det ska köttas ikväll ;) Allt påskgodis godbye!!!!!!
Later / Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0