I like when the bird sing!

Sitter ute i en soffa på altan vilket jag har gjort i princip hela dagen. Eller jag har varit ute hela dagen iallafall.
Tog med datan ut satte mig och målade tånaglarna, sen blev det dans på altan, hoppa lite studsmatta, baka lite småkakor och nu sitter jag här och försöker lista ut vad jag ska göra för tillval till nästa år! Hatar systemet med alla poäng och skit.. Kan man inte bara läsa så mycket poäng man vill?? Lärarna tjatar på att man ska plugga mycket. Men sen får man inte gå de kurser man vill bara för att man läser för mycket poäng:O Vem faan kom på det sysytemet?? SUGER!!!

Nu är det i allafall bara en timme kvar tills träningen börjar, ¨så jag ska nog ta och klä på mig något som man kan visa sig i om ta en lite promenad ner till träningen. Fast juste det blir ju ingen vanlig träning idag, det är nåt "genrep" till sista dansen vi ska ha på uppvisningn:/ Jag som är taggad på dubbelskruv!!

Funderar om man kansek ska göra sig en smothie innan man går?? hmm.. låter väldigt lockande...
Later / Vicky

Me right now.. Jag älskar sooool!!!!
Jag vill åka utomlands!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0