Måndag 19 april! 08:18

Okej, nu har jag haft en ganska dålig uppdatering tycker jag. Men jag har verkligen inte orkat skriva nåt.
Igår spenderades iallfall halva dagen med laget på bro soptipp XD Inte kul att behöva gå och ta upp attlt skit men laget gör det alltid bättre ;) Resten av eftermiddagen spenderade jag hemma med att göra ingenting. Hade ingen ork!
Nu är det Måndag och det blir väl snart dax att dra sig till tåget.
Idag känns det som att baletten kommer bli lite roligare eftersom vi ska skippa stången och börja på en koreografi  som vi ska ha på våruppvisningen :D haha spennande:D
sen består resten av dagen även av dans! hahaa som varje måndag!
Det blir sista dagen för mina danstjejer innan det blir uppvisning på Lördag! Vi ska ju som sagt vara fransmänn hihihi..

Nya tröjjan är på! Från Gina Tricot

Och örhänget med!
Har bara ett eftersom vi var smarta och tog ett var så att det blev hälften så billigt ;)
Later / Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0