New day, new progress!

Godmorgon people. Sovit gott?? Det har jag iaf:) Fast jag vaknade då lite tifigare än vad jag hade behövgt.. Gick upp vid 8:15 så nu är jag helt klar och ska inte åka förens 11. Eller jag har inte bestämt mig riktigt än om jag ska åka in till stan innan eller efter?? Tror det blir efter. Måste ner till centrum innan jag tar tåget också, måste köpa C vitaminer.;)

Blir en ganska så skön dag idag, matte och svenska är det ända som står på schemat. Sen blire Gympastik! :d är taggad idag!

Juste jag och Therese har börjat med vårat löfte igen, dem som klarar sig längst utan att äta godis eller kakor vinner! Och man vill ju inte förlora direkt. Fast nu har man ju inget mål på hur länge man ska klara det utan bara ven som klarar längst! Jag ska faan vinna!!! hahaha.....
Fast vi bestämde dock att eftersom det börjar bli vår och sommar så får man äta glass på helgerna (Y) Wohoo!!!

Ha en underbar dag puss / Vicky


Dagens:
T-shirt - Neew Look ( london) Älskar den affären!!!!!! och så finns den inte i sverige!! Faaan!!
Jeans - Bik Bok ( Vanliga svarta)
Klocka - Ur & Penn
Armband - Lindex och JC
Sen blire skinnjacka och de färgade "conversen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0