Some days are better then others.

Nu är veckan äntligen slutt!! eller jag jobbdagarna iallafall :D Ska bli så skönt att slippa åla dit vid 6 och komma hem 5!
Nu längtar jag tills man får dansa igen!
Imorgon bire träningsläger i Väsetrås från 1-7 tumme upp för det! Jag har lovt mig själv att jag måste köra flickis salto på tumbling, för nu faan måste jag lära mig det! :O

Ikväll har jag inga planer som vanligt-.-  bajs tråkigt att bara sitta hemma varje kväll!! Men men.. Får väl vila upp mig tills imorgon eller  nåt :/ hahha

Lite bilder från jobbet ;)


Såhär kul har jag haft det. Satt på olika mackaärer i varje ände!!! och den sista bilden var en LITEN order!!
Puss /Vicky

Kommentarer
Postat av: Anthonyelle

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-04-07 @ 17:39:27
URL: http://anthonyelle.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0