Fredag!

Jag har verkligen tur som går på en skola med så underbara människor!
Idag har varit en lång och toppen dag! Hade två föreställningar för ettorna, sedan var det kulturama fest med musik, och gurka och mucket dans!! Jädrar vad tur att det finns folk som vågar dansa!! hahaha dansade iaf i 2 timmar! sjukt lökigt! Sedan blev det en tripp till hammarby sjöstad med matilda och elvira köpte en pizza och drog upp på hammarbybacken och myste ! Sedan blev det en snabb sväng förbi Simons place, eftersom jag inte har sett hans lägenhet än :P Sjukt najs at bo själv, men jag skulle faktiskt inte klara av det!

Imorgon är det håbodagen! Vilket innebär att broder min ska spela! Klockan tre utanför bcjf! Kom och kolla för dem är grymt bra!!!! Jag ska iaf dit ;)
Nu är jag trött!
Later/ Vicky

Kommentarer
Postat av: ellinor

DANS är bäääst! :D

åh jag vill också se! håller iaf tummarna för dom! jag saknar er allihoppa! :( <3

2010-08-21 @ 02:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0