Hatar när jag inte klarar någonting!!!

Har lite blandade känslor av dagen!
Ibland är det bara så himla kul att dansa! Men ibland gör det bara att man vill sluta!
Står altid på balettlektionerna och funderar på vad man skulle kunna göra iställer för att gå dans?? Hur bra är det?? Jag älskar ju att dansa!! Men när man försöker gång på gång och aldrig klarar det rätt ,så blir man ju bara så jävla less! Har bara lust att sluta med allt! Men sen har man en street lektion som går lite bättre, och då finns det inge bättre än dans!! hmm.. Sen har man träning (gympa) då man är helt död och inget funkar!! Det gör ju inte saken bättre!! Tänkte faktiskt ett tag att bara sluta med ALLT och böra köra cross istället! MEN DET SKULLE ALDRIG HÄNDA!!!
hmm.. jag får väl hoppas på bättre tankar imorgon..
Nu känns det iaf bra, för jag börjar klockan ett imorgon och har ingen träning på kvällen!! Har dock jazz på dan, men det är inte så mycket :P
Så imorgon blir min vilo dag! Och åhh vad jag ska vila!!!
Kommer förmodligen bli plugg istället -.-
Just nu skulle jag göra allt för att få lov!!!
Nu har jag klagat klart för idag! hahah
Sov gott, för det ska fanimej jag göra!

Varför kan man inte bara vara en naturbegåvning??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0