Jag döör!

Är helt slut efter bara en dag , och efter denna veckan kan ni hitta mig liggandes på golvet i mitt rum!
Var en lång dag i skolan! Älskade dock moderna på morgonen! Fick i äcka att läsa 72 sidor av dom jävla drama som man fattar 0 av!! kul KUL!!! Äkte in och köpte balettskor och pratade med söta ellinor! Blev vita skor btw.
Och nu har jag kommit hem från att ha dansat med erika. Trött, och slut på ideer ledde till att det blev foto tajm istället! Så får se när man hinner komma på resten av koreografierna??
hmm.. vad mer ??
Immorgon kommer nog bli en ännu längre dag än denhär!
Wish me luck!
Bye/ Vicky

Skulle göra vad som helst för att få vara där just nu!!!
Jävlar nu börjar jag få lite ont i halsen också :O Måste ta en halstablett!
Tänker inte bli sjuk nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0