Last day!

Sista sommarlovsdagen!!!!!!1
Det är helt sjukt vad sommarlovet har gått fort! :O Fattar inte vart det har tagit vägen!!
Lite blandade känslor om hur det ska bli att börja igen.. Ska bli sjukt kul att träfa alla underbara människor igen och få börja dansa! Men resten skulle jag faktiskt kunna skippa. Plugg bläää, vill inte ens höra det ordet!

J vad ska man då göra sista dagen`??
Jo alldeles strax ska jag sätta mig och vaxa benen.
Sen senare blir det dans med erica och fristående !
Ikväll såg jag att det sklle gå en bra film på tv, så det blir nog att mysa lite framför den! Ensam eller med sällskap återstår at se :)

Har även insett hur alla mina pengar kommer försvinna! För det är sjukt mycket födelsedagar som man måste köpa presenter till!
Elvis 1/8
Pappa 21/8
Matilda 21/8
Kevin 26/8
Mamma 10/9
Erica 17/9
.......
Jag kommer att vara pank!! Speciellt eftersom attt jag inte har jobbat nåt i sommar därmed inte känat några pengar!!!!!!


Snälla ta mig tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0