Oj oj, nu har jag glömt blogga...

Har iaf haft det bra de senaste dagarna!
Igår var riktigt kul, då vi firade broders 20års dag! :D Min present blev godis för 85kr!! dålig fantasi !! hahaha
Kome hem från skolan vid halv sex och dem första gästerna kom 20 i 7! paniiiik!! Hjälpte mamma som ahde panik men maten! Men till slut löste det sig och alla var nöjada med den goda paellan som in mor gjort! Tårtan var också sujukt god! 
Efter gästerna åkt hem följde jag med bror och hans komipisar och fiina Ellinor ner till simmhallen, bada bubbel och leka burken i en kolsvart simhall med brkplattan i mitten av poolen! :D Sjukt kul!!!
Kom hem runt 1 för att sova, men självklart har myggen invaderat mitt sovrum! :O Jag kan gott lova att det var över 30 myggor som suktade efter mitt blod!! Så det blev en liten myggjakt innan man sen somna!

Idag = chilldag!

Ikväll åker jag mot oskarshamn? för imorgon blir det cross tävling!! Jag älskar att fälja med på tävlingar! Känslan att sova i husbilen i depån, likten,folket och ljudet!! Underbart!! Synd att inte jag kan köra bara!! Är så sjukt sugen!! Men det bir att heja på broder! Måste se till att göra han arg på nåt sätt så att han kör fort så att han inte ger sig!!!

Orkar tyvätt inte lägga in bilder från igår! så det blir nåt annat!


Käraste bror 20 år!!!!!!!!! :D
Juste det vill säga att det inte blir nåt blogande imorgon ;)


bye/ Vicky



Kommentarer
Postat av: elliiiiiinor

hahaha jag kan ringa o tjata på honom då blir han arg XD haha närå skoja bara. slå han eller nåt XD schnygging där bakom sverigeflaggan! heja heja heja! (jag önskar att jag också följde med som förut :( men en dag såååå!!! ;D )

2010-08-27 @ 19:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0