Snart börjar livet igen!

Öppnade min kalender på gympamötet jag nyss kommit hem ifrån! Och man ser verkligen vart livet börjar igen!
Står nåt i varje ruta! Dock är det en del roliga grejer också! :P
Kom hem från Matilda vid ett någon gång! Fick gå barfota från stationen efter för att mina röda converse ger mig skavsår! Bajs! Jag som älskar dem , så kan jag inte ha dem!

Har träffat min älskade storsnorre !!!! Som jag inte har sett på hela sommarlovet, och vi har även planerat för nästan hela dansterminen!

Just nu sitter jag och pratar med min älskade kusin Lola!! Hon är så sjukt skön och jag älskar henne!
Man kan säga att vi är ganska lika på många sätt!! :D haha
Pour toi Lola Je t'adore!!! Love you!!




LOVE YOU!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0