4 DAGAR!!!!

tjenixen!
Sitter på rummet och är väldigt rastlös! Fast jag borde städa badrummet, men jag orkar inte XD
Var på en timmes promenaf med mamma imorse! Väldigt mysigt!
Ikväll är det sista träningen i Sverige för terminen, och sedan avslutning!
Blir ingen tränig för mig, men ska ner och kolla och vara med på avslutningen iaf! Maan vill ju inte missa en kväll med laget!! För det blir alldrig tråkigt!!
Längtar otroligt mycket till italien!!!! 4 dagar kvar!!!
Har faktiskt börjat packa lite smått XD

Skolavslutning imorgon!!!!!! :D
Ska bli superskönt!!! Men kommer missa alla underbara människor!
Ska även dansa inför hela skolan på avslutningen imorgon .. hoppas det går bra! haha

Lite grejer jag gjorde igår ;) :



En liten korg XD Någon som har förslag på vad man kan ha den till?

Någon slags plånbok eller kort eller nåt.

Ser ut såhär innuti ;)

Nu fick jag västa ideen :P Måste testa om det blir bra :) haha
Later / Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0