Bajs armbåge!

Bajs armbåge!
Jag som trodde att det skulle gå över under natten, eftersom det inte gjorde sådär sket ont igår. Men ja det blev tydligen värre!! :O Får verkligen inte ha ont när vi åker till italien! Då kommer det att förstöra hela skiten!
Juste kanske ska säga vad som hände XD Gjorde iallfall handvolt 1½skruv på tumblingen fick lite överrotation så tog emot mig på nåt konstigt sätt och så aa.. helvete!!

Nu är jag iallfall klar att bege mig till skolan. Mjukisar, vitt linne och en svart långärmad över! Då kan man väl gissa att det är dans som står på schemat.
Modernt!!!!!! :D och sedan blir det en snabb kontaktlärar tid hoppas jag innan jag får åka hem!!!!!
Och då blir det at vara med KRISTIN!!!!!!!:D Det var hundrå år sedan så nu äntigen!!!

Hittar heller ingen bild på mig och kristine :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0