Gaaaaahhhh!!!!

Okej jag börja med att berätta hur jag skämde ut mig idag!! HAHAHHAAHAHAH
Somnade lite på tåget på vägen hem, och vaknar av att någon petar mig på axels och säger att vi är framme!! XD HAHA.. men  vad ska man göra om man är trött och lyssnar på musik, man kan ju inte vara medveten om allt!
Aja det var det roligaste på hela dagen.. Hade även min sista skol "grej" idag.. Datorkunskapsprov som ag tror gick hyfsat bra faktiskt!
Nu ska jag snart ta och springa ner till träningen! Men det blir ingen vanlig träning utan vi ska bara lära ut vårat fristående till en annan grupp som ska få det, eftersom vi ska bygga ett nytt! .:D
Så den blirre att ta en liten omväg med springskorna på vägen hem!!

Nu måste jag tydligen diska också.. så jag får väl ta att rappa på om jag ska hinna!-.-
Later/Vicky

Spanien  09!! Längtar till i Juli då det blir att åka tillbaka!! :D


Kommentarer
Postat av: linda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH TRÖTT TJEJ!!!!!!

2010-06-03 @ 20:24:39
URL: http://noonelikeus.webblogg.se/
Postat av: Vicky

HAHAHAHA OH JJA :D Det roliga var att jag var vaken in bro XD

Och sjukt pinsamt var det!! :O

2010-06-03 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0