It's confusing!

Riktigt skön avslutning!
Massage och ansikts mask och massa andrda krämer. tilsammans med mackor och världens bästa lag!
Kunde det ha blivit bättre? Jo jag och Jensan vann planka tävlingen!!
Vi hade en tävling om vem som kunde stå längst och den skule vinna en ansikts behandling! :D
När det bara var vi två kvar (man ger ju inte upp en ansiktsbehandling liksom) så bestämde vi att gå ner samtidigt XD så vi får en liten var!! :D Wieeeee!! Ska bli grymp skönt!
Har även fått massa italien info och även fått biljetten!!!!! bara 3 dagar kvarrr!!! Under bart!! ( Dom har inte ändrat väderprognosen dock :()

Ska lägga mig och läsa min nya bok jag fick iag av mami som avslutningspresent!
Bree Tanners andra liv! av Stephenie Meyer. En del av twiligt serien eller vad man ska kalla det!

Nattinati / Vicky



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0