Hatar när jag har ångest!

Det blev att åka till stinsen idag! Efter min underbara morgon!
Det var väldigt mysigt iallafall, känns som att det var sjukt länge sedan det bara var jag och mamma som  var och shoppade. Hade hoppats på bio, men alla filmer verkade så dåliga så det blev ingen!
Kom hem med lite nya aker iallafall :D

Imorgon bär det av till Halmstad på JSM!
Ska bli sjukt kul! var så länge sedan man åkte iväg med husbilen på crosstävling!
Känner dock lite ångest över det också att lämna mamma ensam hemme själv hela helgen, vad vad ska man göra?? Man vill ju träffa papsen också.. Faan vad jag hatar att beöcva välja sådär, var så mycket enklare förut när vi alla åkte tillsammans..:/

Har även fått tillbaka ångesten utav hur fin man ser ut. -.- faaaaaaan!
Varför kan jag inte bara få äta så mycket jag vill utan att bry mig?? Helvete!!
Ne nu börjar jag snart gråta...
Bye/ Vicky


Årets strandväska! tycker den var väldigt snygg ;) (från - stadium)

lite dålig bild, men det är en kjoö iallafall med typ ormmönster :D (från - gina tricot)

årets bikini!! kom på mig själv att det är tredje året i rad jag köper en bikini från Stadium som blir typ årets bikini :P
Tycker det var riktigt cool, så det än nog värd pengarna ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Cool bikini:D själv har man en likadan;)

Nu kommer vi vara coola tillsammans i sommar;)

2010-05-14 @ 18:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0