Hate!

Godmorgon!

Underbart väder ute så man ligger på studsmattan och skriver lite XD Skönt faktiskt!
Har hunnit med att fixa mig och diska nu på morgonen, och snart blire matte plugg eftersom jag har prov senare idag! Blir även man om typ 10 minuter eftersom jag måste dra snart!

Ikväll är det träning om jag är riktigt taggad!
Känns som att det var evigheter sen man tränade ordentligt Så ikväll blir det att kötta!! Det är ju RM nästa helg och det här är sista veckan jag kan träna typ! För nesta vecka är det produktionsvecka och en obligatorisk föreställning at kolla på! Sä ja!

Drar til på en chillig sommar outfit idag !

T - shirt - New look ( paris)
Shorts - JC
Mitt favorit halsband  ( en svart converse sko)
Och lite armband
Röda brillsen då det!
I LIKE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0