Helvete!!!!!

Idag är det fredag vilket betyder att jag ska till halmstad :D
Åker inte förens i eftermiddag men ändå:P
Nu på morgonen blir det förhoppningsvis träning, nåt styrkepass på sats:P Om inte blir det en joggingtur!
Fär träning ska det bannemej bli!!

Vad mer ???hmm.. kanske lägger in ett inlägg innan jag drar, annars blir det väl ingen uppdatering i helgen eftersom jag inte har mobilt bredband;)

Jo föresten! Telefonen lämnas hemma, eller den kommer vara avstängd iallafalll, när man väl åker ska det bli skönt att komma bort från allt, jag inte har nåhon störe lusta att tänka på!!!
Kommer bli en skön helg, och jag hoppas på sol! :D
Later / Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0