Imorgon då jäflar!!!!!!

Nu har man äntligen satt sig i soffan efter en lång dag.
Det blev att spela fotboll på idrotten, vilken aldrig har testats på med klassen! Det blev inte mycket boll eftersom det bar klumpspel XD haha men kul var det!
Åkte till ishalen och plockade fram allt så att det är klart tills imorgon! Är riktigt taggad!!! IiMORGON KLOCKAN 4 DÅ JÄKLAR SKA DET KÖTTAS!!!!
Åker ner tidigare och kollar¨på klass ett också tror jag:P Det är så kull att bara glida runt på gympatävlingar bland gympfolk!
Har även precis bakat!! Det blev en rulltårta med smörkräm, och en kladdkaka (Y) tumme upp för det!
Fast det som suger är att jag inte får äta nåt, eftersom det ska vara till försäljning imorgon! Sp jag nöjde mig med en skål hallonkräm ist.. vilken var riktigt najs det med !
Ha det bra, så kansle det blir ett inläg imorgon ;) Natti / Vicky

Bjuder på bilder från förra fredagen, då klassen var utklädda till rockare!




Kommentarer
Postat av: Erica

SNYGG du e då :D

2010-05-09 @ 14:49:45
URL: http://ericachristina.blogg.se/
Postat av: Vicky

haha kanske borde bli rockare??;)

2010-05-09 @ 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0