Jag älskar cross!!!

Ska föröska berätta om långhelgen lite kort eftersom sängen väntar!
Det har iallfall varit rn underbar helg, en "familje" helg kna jag nästan kalla det!
Har bara umåtts med familjen och det behövde jag verkligen!
Torsdagen och fredagen spenderades med mamma, fredag lördag och söndag senderades nere i halmstad med pappa ochh bror! Det var sjukt kul på crosstävlingen och jag inder nu hur mycket jag har saknat att bara chilla runt, kolla på alla heat, vara nervös för kevin och sova i husbilden med papsen.. och man får ju inte glömma kalle anka tidningarna ;) Måste hinna med att följa med fler gånger!!
Det kunde ha varit lite bättre väder dock! hade världens ösregn hela lördag förmiddag, men sen blev det ganska skönt! Och hela dagen idag har det varit piss kallt! Men vad ska man förvänta sig, det är ju sånt väder det brukar bjudas på på en crosstävling XD

Inför nästa vecka har jag inte så bra ..hmmm kommer inte på nåt ord för det!
Men det känns inge bra iallafall! Känns som att det kommer sluta med att jag sitter i nåt hörn och gråter för att jag inte orkar!! det är sjukt mycket i skolan och det gör ju inte det hela bättre!!
Önskar att man bara kunde ta husbilen och åka iväg hela familjen till rankrike som vi brukade göra!!
bara komma bort från ALLT!!!!

Helgen i bilder:



Så underbart mysigt!!!

På väg hem! XD

Jag fick det coolaste chipset :D

Och sist men inte minst!!
Dagens skämt!! HHAHAHAHAHAHAHAH
Vi höll på att dö av garv när vi såg den XD
Puss och godnatt / Vicky


Kommentarer
Postat av: linda

HAHAHAH KANALBUSSEN

2010-05-18 @ 08:40:47
Postat av: Vishy

hahaha så jävla skön XD

2010-05-18 @ 09:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0