No limits!

Då ska man väl dra till med ett inlägg!
Har spenderat en underbar dag med bästase jensan :D
Vaknade vid 8:15, så blev det en lite springtur runt 9..var helt död när jag kom hem! Och det känndes som att ansiktet drog ihop sig och förstelnade:O konstig känsla XD
Lite senare blev det en långprommis med jensan och massa sol åp studsmattan( med ett inlägg från jensan)
Gick hem till jenso och kollade på nä hon städade rummet..haha men kul har vi haft!
Nu har man precis ätit massa mat och massa rabarberpaj med glass!!! Man har ju för fan inga gränder när det gälller mat!! Jga får skylla mig själv!
Ikväll vet jag fak´tiskt inte vad jag ska göra, kanske kolla på 27 dresses som går på 4an :P

Imorgon blire iallfall att åka till täby för att kolla på ellinors dansuppvisning och sedan blir det egen träning, då det ska köttas!!:D

Later / Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0