3 November

Jag har fortfarande ont i rygen trots att jag var hos kiropraktorn i måndags! DRYGT!
Nu på morgonen har jag hunnit diskat, dragit ner taklisten och byggt klart ett av de nya köksbänkarna! Det är faktiskt ganska skönt att man inte kan sova bort hela dagen.
Igår blev det en dejt men Kristine, som man inte ar träffat sen i somras. Det var mysigt. Blåvbärssmuthie, med choklad och sen blev det köpa godis på en liten cykel tur! :) Måste göras om snart!
Senare idag blir det att åka till papsen, tar nog en liten runda på stinsen innan.. Det ligger ju inte så långt ifrån!
Tar nog med plugget och pluggar klart det jag behöver ikväll! (fast jga vet ju att det inte kommer att bli så XD)
Nu blir det att vänta på mamma och se vad hon har hittat på för uppgifter åt mig ! hahaha som att beställa bilder, tråååk! haha
/ Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0