År 2009

2010 Hat varit ett helt okej år jämfört med 09. Känns som att allt var så mycket bättre och man var så mcyket gladare.. Visst man är väl glad nu också.. men det var bättre då och man hann med så mcyket mer ocksåå.. Dess utom slapp man tänka massa andra saker.. Känns som att det var evigheter sen, fast det bara var ett år sedan.. Hoppas på att 2011 blir som 2009..
Bjuder på bilder från min mapp" allt från året 2009"

london..

Italien..

Italien..

.....

INDIAN promenad..

underbara spanien..

mami <3



mer prommis..

En gul höst..

RM i halmstad..

Födelsedags tårta
7


Paris..

Frankrike..

Frankrike...

TUMMEN UPP FÖR 2009!!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag hoppas att inte mina tankar har smittat av sig på dig så att du har börjat tänka en massa på, ja du vet vad. Från och med 2011 så ska vi tänka bra och rätt!!! Nytt år, nya möjligheter :) puss!

2010-11-19 @ 23:31:18
Postat av: Vicky

haha nejdå ;) Det är massa saker som var så mycket bättre då inte bara det ;) Och det har ju faktiskt blivit bättre nu på siståne ;)

Ja då jävlar ska det bli en jävla massa löften hahah Jag har faktiskt aldrig haft nyårslöften så får väl se om det bir några i år 8D

puss på dig!

2010-11-20 @ 11:58:59
Postat av: ellie

Okej vad bra, men säg till om det är nåt!! :)

Haha inte jag heller, eller jo en- sluta bita på naglarna men de går ju inte så den skiter jag i det här året! haha

2010-11-20 @ 15:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0