I still can't belive it!

Då har ännu en helg passerat, och det suger ganska mycket att den är slut!
Den har varit väldigt trevlig faktiskt..  I fredags var det mys med mamma framför tv:n.. Igår blev det mys,tvspel och kladdkaka med söta matilda,elvira och sara :) Väckte elvira emd en klick grädde i ansiktet.. Väldigt kul och jag får säga det... sen blev det att fortsätta i köket.. Och nästan ala gipsvägar är uppe!! En applåd till mi och mamma =) Det jag saknade mest den här helgen var min papi... Känns som att man aldrig träffar honom...bläää på det! Men det är en jobbig situation så den håller jag för mig själv!
Träningen gick bra idag också..
Nu tänkte jag sova tidigt så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0