I will love you forever!!

Idag var det riktigt mysigt att komma hem från träningen...
Kommer in och iner att jag är ensam, så jag tar en tripp för att sätta på tv:n och på vardagsrumsbordet stod det, gifflar,pepparkakor,choklad,mandariner och glögg! Det första jag tänker på är at någon har varit här på lite fika... men sen när min mamma komme hem så var fikat till oss. Fira lite första advent i förväg eftersom jag åker bort över helgen! Hur underbart är inte det att komma hem till?? :)
Så just nu sitter jag och knaprar på en saffrans giffel! tummen upp för dem!!
Så imorgon bär det äntligen av mot vänersborg.. det blir bussresa.. och donken för hela slanten! Love it!
Lördag då ska det köttas och på söndag ska vi vara i final!!!!
Så hejsvejs!

Detta är LYCKA!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Kör hårt!!! :D

2010-11-25 @ 22:40:40
Postat av: Vicky

Kklart jag ska!!! :D

2010-11-25 @ 22:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0