Dance your ass off!!

Sitter med en värmekudde runt halsen! Känns behövligt.. har otrolig träningsvärk haha runt hela halsen,baksida+framsida lår!! Lagom kul att vakna imorse! haha Men det är bara att dana mer så går det över? Har haft två sjukt roliga dagar på summercamp än så länge! Sjukt roliga klasser. Ont i fötterna har jag också efterssom det är mycket dans på klackar! Jag som aldrig ens går i klackar! But I like it! Dock är det en liten utmaning för mig efterssom jag inte är van att ha så "snabba" koreografier.. känner mig som ett freak ibland, känns bara som att allt man gör ser så fult ut! Men jag kör på! Hoppas på att man blir bättre! Dess utom så har jag ju kul så..
Ska ta och massera låren lite om jag orkar.. annars kan man väl inte ens resa sig upp ur sängen imorgon! haha
Kanske man ska börja göra en uppvärmingskoreografi till höstens dans?? Eller kanske blir det imogon.. får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0