Happy!

Ja, jag hade ju tänkt att sova super tidigt idag! Men det sprack. Kollade på solsidan, och sen var det når annat program... så var man ju tvungen att kolla klart! haha
Min krop ville iaf inte som jag ville på träningen idag. Min hjärna var trött och inte alla muskler var med! Men det det kommer ju fler träningar! haha
Imorgon börjar iaf dansen igen! Ska bli sköönt, har saknat att dansa på hela veckan! Och imorggon är den roligaste lektionen på hela veckan!! (modernt) Så just nu gör det inget att alarmet står på 06:00 :P
Ska även börja med en modern dans på min och ericas dans imorgon, så hoppas at det går bra! :)
Juste måste ju köpa nåt till moder, fader och bror imorgon också! Någon man blir glad av. Kanske en ask choklahjärtan?? Har så dålig fantasi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0