Jag vågar inte stå på den!

Äntligen helg!! Älskar helg! Solen lyser och det är -18. Det skulle inte ha skadat med typ 30 grader varmare! Igår blev det myskväll mer Erica! haha snacka om att inte orka göra nåt! Käka vofflor och ligga i soffan! men ändå ganska chill!! Denna dag ska jag väl försöka träna lite.. en det är så svårt att hitta på nåt att gör efterssom jag varken kan/får springa eller hoppa hopprep.. så det får väl bli massa tråkiga styrkeövningar ist! Sen ska jag väl hjäpa mamma att fixa småsaker i köket.. Och okväll blir det middag och fika för att fira några i släkten. Blir det inte för sent ska jag även få träffa min indian! Känns som att det var allt för länge sen vi hittade på nåt!! Saknar..
Ne nu ska jag ta och sätta på min spotifylista och försöka mig på lite styrka! haha


Nästan såhär såg jag ut igår.. förutom att denna bild är tagen för cirkus ett år sedan! Brist på fantasi?? jaaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0