More energy??

Tänkte börja med att säga att jag är väldigt stolt över mig själv! haha Gick sjukt bra på träningen, och jag hade sjukt mycket energi! Igen?? Vart kommer den ifrån?? Aja det jag är stolt över är iaf att jag körde stäckfrivolt rondat flickis salto!!! Vart kommer det ifrån liksom? haha
När jag kom hem fick  mamma mig att göra en smothie åt henne, så jag var ju tvingen att göra en till mig själv. Sen hade jenny gjort mig sugen på avokado macka, så det blev även en sån som ligger fint i magen nu! Dock så känns tänderna väldigt sträva efter den där avokadon.. Får väl bli att borsta tänderna. Sjukt skönt med somvorgon imorgon som vanligt! :) Få se om det blir en tripp förbi erica i skolan innan jag tar mig till skolan, emn det beror på hur länge jag sover, vilket förmodligen inte kommer bli länge x)
Jag hopas även på en bättre dröm denna natt! Den jag hade i natt var hemsk! verkligen hemsk kommer aldrig glömma bilden. Aldrig!

Nu ska jag borsta tänderna och klura ut hur jag ska göra av med lite energi innan jag tänkte säga hej till john blund!


Man kan aldrig säga det för många gånger! VILL HA SOMMAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0