Skön Lördag!

Ja titeln säger ju det mesta! Vaknade upp hos elvira, med lite rump party! Igårkväll blev det både boobflash för matilda och rumpparty! haha Hade väldigt mysigt! Sen valde jag att äta flingor och yogurt ist för fiskbullar mer ris, som Matilda och Elvira tydligen tycket skule vara gott? Blev hämtad av pappa, så ag slapp betala tåget hem! Åkte till stinsen och köpte sulor till skorna och så tog vi en fet pizza var! Mysigt! Och gott! haha Sedan blev det en tripp hem till farmor och farfar med pappa, och där bjöds det på fika! Så nu är jag rätt fet! hahaha Nu sitter jag på golvet i chillkläder och kollap på hockey.. vanligt?? nä.. haha Måste snart ta mig en dush och så ska jag vänta på att min sköna böna Erica ska komma! Blir förmodligen myskväll ikväll!! :D hihi



Sköna brudar det där! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0