Det är jobbigt när man inte vet vad man ska göra!

Jahapp nu sitter man hemma hos pappa igen! Sitter vid datan och gör ingenting, jag skulle jun kunna plugga?? med det orkar jag inte så det får bli på söndag! Det är ju trots allt fredag! Funderar på vad jag ska hitta på? Är danssugen men kan inte riktigt dansa här.. är sugen på att baka, men det kan jag inte heller göra för jag har ätit allt för mycket onyttigt och kommer inte kunna hålla mig från att äta! Får väl bli att joina soffan där uppe! Efterssom att det börjar bli ganska tråkigt här vid datan :P Ska väl inte lägga mig allt för sent heller efterssom klockan står på... ehm  jag vad ska jag ställa den på? Typ 8... Kult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0