..............

Jaa men den här dagen har ju gått bra!! Kom hem med en guldmedalj! Ä sjukt glad över att jag stog på min dubbelskruv och handvolt 1½ skuv! :) Har dock gått och snytit mig typ varannan minut och haft lite ont i huvet, men vad faan... haha Det blev en donkentur på vägen hem och mycket skratt i bilen! (Y) det gillas! :) Sitter just nu och funderar på om jag orkar gå till frysen i garaget och hämta hallon! Är sugen på fruktsallad!
Men någonting som suger just nu är att jag är sjukt träningsugen varje dag.. men kan man träna?? nejjjj.. Ska se till att bli frisk så att träningen kan börja nästa vecka igen! Hatar att ine träna!! blöööö..

Sen så tänkte jag vara smart att ta med systemkameran till tävlingen, men självklart så har man glömt att sätta tillbaka minneskortet!!! Smart brud!!


Kör på en gammal bild efterssom jag inte kunde ta någon ny....

Kommentarer
Postat av: Pau

FAN VA KUUL! GRATTIS!

2011-03-20 @ 13:53:33
URL: http://mytimeisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0