Frankrike et ställe jag älskar!!

Kanske dax att skriva ett litet inlägg! Åker till la france om ca 4 timmar! Kommer bli så jävla kul! schopping imorgon, 18års fest på lördag, efter fest på söndag och sedan bär det av hem igen! Kommer gå så himla fort bara, skulle järna stannat nån vecka till och missa allt i skolan!! Har iaf packat lite nu.. har så sjukt svårt att bestämma vad jag ska ha på mig!! Men jus nu lutar det åt nyårsoutfiten :P Vägt väskan har jag också gjort, de var hemskt var tvungen att ställa mig på vågen som jag bara stått på en gång i år!! Och jag börja gråa!! hahhah tänker aldrig mer gå upp på den!! usch!!
Ahhh nu längtar jag bara tils vi ä framme, vilket blir runt halv ett någon gång!! wieeee älskar frankrike!!!
Nu ska jag fortsätta skanna bilder, har typ tusen stycken att skanna-.-
juste det ska tydligen vara 20 grader där imorgon!!! ännnu mera underbart!!


Kommer förmodligen att köra på nyårsoutfiten på lördag eftersom jag har brist på fantasi!
byebye sverige!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0