hffiejfjjfrghrfhdifijjnnrkgdkölfldk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Då var veckans roligheter över! Dagen har varit  väldigt kul, spenderade som sagt hela förmiddagen och eftermiddagen i sollentuna centrum och dansade! Dock var jag inte med supermycket, men det var kul iaf!
Kvällen spenderades med att släcka alla lampor och tänfa ljus i hela huset! Bädda sängen och kolla på burlesque! Åhh det var så bra! Mn vill ju bra dansa!! hahaha Låten vi dansade till idag var från den filmen och inspirerad av dansen, så jag var ju bara tvungen att kolla på den! :)
Denna dag börjar väl gå mot sitt slut.. bara någon minut kvar!
Och immorgon blir det plugg och träning!!! Kännsa som att jag inte har tränat på evigheter! Men det behövs iaf imorgon med tanke på allt jag har stoppat i mun idag!! En helgodispåse med bara choklad tillexempel..
Juste drack en smothie från naked juice bar ochså!! Mango mania!! Sååå himla gott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0