Me like!

Gillar dagen stark! Därför tänkte jag berätta vad jag har gjort. Började med att sova så länge jag kunde ( kvart i 9) chillade runt lite och fixade småsaker. Tog en promenad ner till centrum vid halv 11 och mötte upp Erica! Tog en fika ganska länge och gick sedan och handla mig ett nytt fint nagellack! Tog en promenad hem och åt god spagetti köttfärsså a la moi. Chillade lite till framför vänner på tv! Tog en Promenad med mamma ner till centum igen och blev upphämtad av Erica och hennes mamma. Vi tog en sväng till Enköping, mians scrap coh handla fina papper (Y) Åkte hem och åt samma mat igen, och tog sedan en promenad till jensan place! Bakade massa kakor vissa fler lyckade än andra, och sjöng för fulla muggar! hahah Underbart! Underbar dag! Hinna med massor träffa fina vänner och chilla! Önskar att varje dag vore så! Nu sitter jag framför tv:n och känner att det vore riktigt skönt att byta om till sov t-shirt och lägga sig i sängen med bra musik! Så jag tror att det är det jag kommer att göra!
Nattnatt!




Det här bjuder jag på från dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0