Pour toi mamie!

Då är produktionsveckan igång!! :D Eller det är nu sista dagen på den. Har haft en heldag med ljussättning och rep, och igår var en heldag med genomdrag och premiär! Sååå kul. Dagen började med ett sms " Godmorgon min prinsessa" från pappa :) senare idag väntas en skolföreställning och en till, som då blir sista :( Idag kommer att bli en bra dag! :D Hoppas att jag kommer ihåg att ta massa bilder också! Något mer som är skönt är att jag börjar kl2, det är fint väder och jag är iprincip ledig imorgn! Tummen upp för denhär veckan!
Efter denna vecka har jag bara 7dagar kvar innan det blir underbart looooov!! Går inte annat än att vara glad idag! 


I år gör jag även ett solo som jag har valt att kalla "pour toi mamie" Som är till min underbara mormor! Som är enormt saknad!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var så himla vackert och jag är säker på att hon är jättestolt över dig! <3

2011-05-30 @ 12:12:28
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0