Nu kööööör vi!!

Ligger i  min säng! Den är mysig och jag har massa kuddar! Filtar har jag också! Ganska skönt att ligga i den och slippa vara ute i snökaoset? Jag som trodde att det inte skulle snöa på flera veckor! Men det är ju bara hoppas att det är borta imorgon! Tycker det var ganska soft utan snö! Fast det är ju lite mysigt ibland! Blåder som fan gör det! Grejjer som står mot huset gör massa oljud! Jobbigt!
Imorgon väntar en ganska soft dag så det gör inget att jag ska till skolan! Svenska på morgonen som jag i princip är klar med så det blir inte mycket att göra, sen återstår resten av dagen av, modern, street och bålsta dans! haha ska nog ta mig en sväng förbi tygaffären och leta guld typ om jag hinner det!

Något mer som är så himla underbart är att om 2 veckor! så fyller jag år! Släkten från fanvce är här och jag ska ha det bäst! Detta innebär även att jag bara har två veckor "skola" kvar! Sedan blir det produktionsvecka (föreställningsvecka/ massa rep... massa dans! ) sen blir det mys och avslutning!! wooooop!!

Jag har lovat mig själv att kötta nu de sista veckorna! Så nu kör vi! Har även lovat att jag ska sova tidigt idag så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0