Så taggad!!

Idag när jag kom hem satte jag mig framför datorn och beställlde mig en väldigt fin mössa! Min studentmössa! Åh vad jag är taggad på studenten. Woopwoop! Kommer bli så grymt efterssom man har bästa klassen. Men förrst ska vi ju självklart ha studentskiva också! 1 maj på nype! Bara att komma dit utklädd i något på B! Visst det är ett tag kvar. Men tiden går fort när man har roligt! ....

Nu till någonting helt annat!
Känner mig som en tant idag! Hade ont i fotleden hela balettlektionen. Knät haren vilja att åka åt motsatt håll till vad det borde vilket inte är skönt alls. Höften spökar och ryggen ömmar som vanligt! Är det verlkigen 18 jag fyller om drygt en månad eller är det 60?


Var och tog några foton i helgen!
Och nu helt plötsligt fick jag lock för högra öra och det börja pipa?? Fast nu suta det! haha skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0