Dance as if nobody care!

Dagen har gått fort! Och det är lov! Soft. Kom hem med två klänningar och knästrumpor idag! Egentligen har jag haft dem i en vecka, men dagen efter att jag köpte dem fick jag hem en kupong med 100 kr rabatt. Så jag lämna tillbaka dem och köpte dem igen! haha käna 100 spänn inte helt fel! Så nu har jag en klänning till min föödelsedag och en till julafton typ :) haha lite i förväg menmen. Ikväll är det mysfredag! Har varit ute och fotat lite bland dem fina höstlöven, men det är så svårt att fota sig själv , själv.. haha Är riktigt sugen på ett feeeet halloweenpartyy men inte idag inte! Får väl se om det ens blir nå... Men nu har vi iaf städat lite snabbt och tänkt massa ljus! Myys. Mamma har färgat håret rött och håller på att måla en vägg röd också! Här görs det om för fulla muggar!

Funderar på om jag ska börja scrappa en citat bok! Egentligen så har jag redan börjat på en men jag är inte nöjd.. så det är bara att börja om. Måste bara samla massa bra citat och orka ta fram allt material! Väldigt drygt efterssom det är så mycket och att man sen måste plocka undan! haha

Bjuder på lite bilder från ja..



enda bilden från la france



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0