Fuck it!

Ligger i sängen! Och av en konstig anledning tänker jag på dig! Du fick mig att tro på dig! Bullshit.
Tänker på det ibland, varför allt ska vara så¨jävla komplicerat för? Det är väl så det ska va! Man ska vara i sin emsamhet och tänka på hur det kunde varit eller på hur man vill ha det! Jag blev sårad! Men jaja nu är det ju faktiskt fredag! eller snart är det tillochmed lördag. Då händer det grejjer! Eller... ska träna lite imorgon bitti, hoppaas det går bra även fast jag var hos kiropraktorn och pinades idag! Känns som att man får en tumme i halsen när man knäcker nacken... mysigt? Inte riktigt. Får se om jag orkar pallra mig till stan imorgon eftermiddag och leka med matilda.. Har inga andra planer så det lutar åt det hållet!  På söndag blir det ju stubbrace och träna..
Måste faan börja kötta nu om man vill nå dit jag vill!! Känner mig äcklig och ful! Har finnar i hela ansiktet och det väller över kanten. Köttbulleface har man också! Fuck!
Nu ska jag försöka somna samtidigt som jag tänker på det och dig din idiot! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: elvira

vad snackaru om? du är fin som du är.

2011-10-15 @ 18:24:44
URL: http://sanningenljuder.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0