Nu Fan Får Det Vara nog!

Sista poledancing lektionen idag.. Det var kul! Sved lite (läs mycket). Har inte anmält mig till någon fortsättnings kurs för det kostar ju så förbaskat mycket! Men ändå kul att kunna! Ska gå på några egen träningar iaf tror jag, med några flickor från klassen. Hann även hem en vända till pappa idag mellan skolan och "dansen" Och nu litter jag i sängen och hade nyss ont i magen.. men det försvann och jag hoppas inte att det kommer tillbaka!
Tro jag ska ta en liten nap nu så att man orkar med morgondagen! FREDAG! wehoo!! Vet dock inte vad jag ska göra av helgen. Det ända som är planerat imorgon är ett kiropraktor besök. Väl behövligt! Har gått och väntat på det en månad nu.. Men i tisdags fick det vara nog, nu måste jag bli bra! moaahah


Fortsätter att bjuda på lite sommar bilder från frankrike! Efterssom jag binte orkar med att det börjar bli så kallt! Och för att jag längtar dit! Bara en vecka kvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0