Beslut och beslut" Vem fan vill ta beslut??

Jasså då har man beslutat sig för att sluta på gympa.. Känns lite tråkigt, efterssom man hållt på med det hela livet och haft så jävla kul. Har tänkt mig att jag ska ta lite fler dansklasser och kanske skaffa ett sats kort så att man inte blir helt slapp på kvällarna man inte har läxor. Ska försöka ta en tripp till house of shaper på öppet hus imorgon. Om jag orkar betala tåget. Har ju varit i stan två dagar i rad och spenderat pengar som jag inte borde ha spenderat! haha men kul har jag haft! :))
Så nu om man frågar vad man håller på med så kan man  bara säga dans. Svåra beslut detdär. jaja! ändrar man sig är det ju bara att böeja igen..

Så nu åter till denna söndag! Behöver inte gå upp tidigt imorgon eftersom skolan inte börjar förrän på onsdag! soft! Bästa dagen på veckan! Bara dans! woop. Kommer ha så ont i kroppen efter första veckorna!
Men nu ska det köttas så jag får väl kötta på! svejs!








LYCKA!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

:(

2012-01-09 @ 18:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0