Hold my hand!

Fredag idag! ssoft! Ska ta mig en tur till kista och shoppa lite med mamma! :) Hoppas bara att det finns nåt kvar på rean! Det nya året har haft en bra början tycker jag! Har träffat vänner som jag inte träffat på länge. Och haft besök från stockholm! Har till och med börjat koreografera på mitt projektarbete! Hoppas att det blir bra bara. Det ända som har varit lite sådär är väl träningen! Har inte tränat en ända gång!! Längar sjukt tills man får börja träningrutinerna igen. Dock så vet jag inte hur dom kommer att se ut? Får se om jag ens fortsätter att träna gympa.. Egentligen så vill jag inte sluta. Men börjar kännas som onödig träning. Känns som att jga behöver svettas mer! Kanske man ska fixa ett satskort ist?? Ta extra dansklasser?? Får se hur det blir!
Och choklad såå mycket choklad jag har käkat! Måste få det ur kroppen!! Men vissa veckor får man faktiskt proppa i sig choklad så jag skyller på det!! weeii!
Känner att jag måste börja skriva av mig lite mer! Ganska bra tidsfördriv! by!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0