Så himla bäst!!!!!!

Okej nu ska jag berätta vad som gjorde min dag!
Böajade skolan med att slta klockan tolv. Åkte in till stan för att leta efter gula converse eftersom de sagt att det inte fanns några röda i hela stan och slut på converse lager. Kollade i två olika stadium ( jag köpte tre par vita för 2 veckor sedan eftersom det inte fanns andra färger , så jag tänkte byta dem sen) Och dem hade inga gula heller!!! i mon storlek altså. Så jag bad kassörskan att kolla var det kunde finnas gula eller röda i min storlek. Det tog väldigt lång tid. Sedan säger hon: Det ska finnas ett par röda och två par gula i din storlek på staduim i Barkarby! Men det är inte säkert, dem kan ha sålt dem!
Så jag sätter mig på tåget, ringer pappa och frågar om han kan hämta min på barkarby station och skjutsa mig till staduim? Det gick bra, och när jag kommer dit, så knycker jag SISTA paret röda!!!!! :D Och sen fanns det ett par gula ( som var till ellinor eftersom vi delade på det) Snacka om tur!!!! :D ÖVERLYCKLIG!!!

Sedan väntade jag på jensan i 45 min, träffade madde och erica samtidigt så det blev en mysig lite promenad med alla hem! Erica stannade en liten stund :D Var länge sedan man umgicks med henne... sanar dig!

Sen blev det god och " nyttig mat"
-Sparris
-Fisk
-Tomat
- Avokado
- och hollondaise sås
Super gott!!

Har även skaffat mig planer till fredag, då det blir frillning och mys hemma men people (Y)

Så för att sammanfatta dagen så  var den SUPER!!!
Later / Vicky

Äntligen!!!!!! Mina,mina,mina BARA mina :D

Dagens:
Kjol - H&M
Skärp - Vila
Linne - Gina ticot
Kofta - H&M


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja saknar dig med lillsnorre :(

Vi måste ses oftare <3

2010-04-28 @ 20:32:58
Postat av: lillsnorre!

Ja det måste vi !

2010-04-28 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0