Du MÅSTE göra det!

Jag hatar när man har måsten och man absolut inte orkar.. Man böjar med sen kan man bara inte fortsätta! Varför MÅSTE mna göra saker? Man ommer ju ändå inte ha användning för saker och ting senare! Just nu är det min Renässans skrivning som jag MÅSTE göra... När ska jag använda mig av en analys av shakespear? bläää.. Och det jobbigaste är att JAG MÅSTE!  Sen Måste jag städa rummet också-.- det ä bara kul när man känner för det..
Just nu har jag inte lust med nåt förutom att träna och att knäppa med fingrarna så att köket blir klart.
Har ännu inte bestämt mig hur morgondagen ser ut.. Orar inte ens tänka mer så nu bli det sovaa!
Åt H*****E med kultur och idee historia!


Sähär chillit såg det ut i min soffa i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0