Fyy faan säger jag bara!

Vaknade i morse med sjukt on i ryggen, höger skinka och inre lår..
Kan knappt luta mig framåt eller göra nåt utan at det drar i hela ryggen!!:o
Sedan blev det ju bättre när man sitter still med tåget och får redan på att slutstationen blir ändrad till Spånga.. Jag fattar inte hur det kan bli feel hela tiden, det är ju inte så att vi aldrig har kallt och snöö..
Men humöret höjdes när man kom fram och fick spendera lite tid med älsklings klassen..
Som tur var fick jag skjuts hem av pappa, så att jag slapp vänta på tåg. Och självklart blev det donken på vägen också:D mumma:D
Sedan blev det dans och nu sitter man här..
Nu känner jag att det ända man skriver om är vad jag gör på dagarna... hur kul kan det vara att läsa egentligen?? Men jag kommer faktiskt inte på nåt annat att skriva om XD Så det får ni leva med ;)
Imorgon börjar man då klockan ett, så jag ska soooova!!!!!!!!(och plugga-.-)
hade gött puss Vicky

Gifte mig med denna sötnos till Matilda idag :D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0